banner154
banner222

Başka bir kafa


Seda DOĞAR

Seda DOĞAR

02 Mayıs 2016, 12:28

Tasarım Olan Herşey Benim İçin Çok Keyif Verir. İnternet de sörf yaparken ay ne kadar havalı oldu. :)  karşılaştığım bir site hakkında size biraz tiyo vereceğim. Çünkü adamlar bunu hak ediyorlar belli. Hoş adamlar dedim de adam mı, bayan mı, yoksa ortak bir insan grubunun mu bilemiyordum. Ama marka Mersin'den çıkma. 

Hepimizin ortak sorunu artık kadın-erkek fark etmeksizin hepsi aynı olan üst gruplar. Ve bunun için hep araştırma içerisindeyim. Ve tabiki uygun fiyatlandırma da önemli internet alışverişinde, pazarlık yapamadığımız için bu hissiyatı öldürmek gerek.

Sitede en önemli parçalar bana göre kapüşonlu ve baskılı kupa bardak.  Bunların dışında özel tasarım yap-bozlar, telefon kapakları, el çizimi tişörtler, buzdolabınıza daha önce hiç basılmamış magnet, çanta ve zıbınlık bile var. Ama favorim kesinlikle cümle başındakiler.

Sitenin keyifli olan yanı tasarımların üzerinde ki görseller ve yazılar çok güzel ayrıca eğer sizin tasarımınız olan bir şeyler var ise onlara baskı yapabiliyorlar. Düşünsenize sevdiğinize, arkadaşınıza özel günlerde hepimizin derdi özel bir şey almak. Ve hepimiz parfüm, gömlek, çiçek v.b almaktan sıkıldık.

Burada hediye edeceğiniz veya kendiniz için alacağınız her şey size özel olacak. Bence bu bile alışveriş için yeterli bir neden. Beyler kızlar bunlara bayılır. Hoş kızlar beyler de böyle şeylere bayılır. 

Bir de kendileri ile iletişime geçmek istiyorum, bazı farklı ürünler üzerine acaba baskı yaparlar mı? Mesela evime yastık düşünüyorum. Ya da çeyizime tabak alabilirim. Ay çok sevdim bunu. 

Gerçekten sitenin adında da belli olacağı gibi ” bikafa.com ” başka bi kafa peşindeler.

Sloganlar çok keyifli beğendiklerim içinden “hayat kısa Batman uçuyor ” moruk nerenin maması bu ” yani diyeceğim şu aslında sitenin içinde ki hazır görseller de çok başarılı. 

Ben farklı olan, kendisini pazarlayan şeyleri her zaman takdir ettim. Bu site ve içindekiler de böyle bir projenin ürünü.

Biz kimiz? kısmında yazdıkları gibi

Çünkü “Sıradan olanı kim takar?” yolunuz açık, satışlarınız bol olsun. 

https://bikafa.com/
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.